Wednesday, June 30, 2010

"He taught me how to love, but not how to stop"

"Breaking up is just like having the worst nightmare after having the best dream"

"True love is when you shed a tear and still want him"

"The times we were happy together are worth the times I cry alone"

"Real loss only occurs when you lose something you love more than yourself"

"It's amazing how someone can break your heart and you can still love them with all the little pieces"

"Wherever you are, you'll always be in my heart "



私は実際に私たちが一緒に別の機会を持っていただければ幸いです。私はどのように悪いあなたは私を扱う気にしない。私は気にしないどれだけ涙私はあなたと失った。私はただ、あなたと一緒にいたいのよ。そんなことが可能ですか?神。私にこれが再び希望を与えます。







i love you,and i miss you.

No comments: